Rejestry
WYKAZ PROWADZONYCH W SZKOLE REJESTRÓW, EWIDENCJI, ARCHIWÓW ORAZ SPOSOBY I ZASADY UDOSTĘPNIANIA ZAWARTYCH W NICH DANYCH
- księga inwentarzowa
- archiwa płacowe
- rejestr pracowników
- ewidencja dochodów i wydatków
- rejestr zamówień publicznych
- księga uczniów
- księga druków ścisłego zarachowania
- ewidencja akt osobowych pracowników
- ewidencja dokumentacji szkolnej
- rejestr wydanych legitymacji szkolnych i pracowniczych
- rejestr wydanych zaświadczeń
- rejestr zarządzeń wewnętrznych dyrektora szkoły
- rejestr korespondencji
- rejestr upoważnień
- rejestr skarg i wniosków
- rejestr aktów i zaświadczeń związanych z awansem zawodowym nauczycieli
- rejestr wydanych przez dyrektora decyzji administracyjnych
- archiwum dokumentacji szkolnej od 1954 roku do nadal.
Osoba starająca się o wgląd do dokumentacji lub duplikat dokumentu powinna złożyć podanie w trybie opisanym w dziale "Sposób załatwiania spraw" oraz "ePUAP". Udostępnianie dokumentów odbywa się w trybie administracyjnym, zgodnym z zapisami KPA.